se rencontrer haute marne
12/28/2011 6:28:23 PMrecette pour anniversaire de rencontre Are their any young independent women on here 
lol87
Mount Prospect, IL
30, joined Jul. 2008


Its sexy when a girl got her own car and her own money. And im not referring to 40 yr old ladys. Of course they got sum money their old duh lol. This is reffering to ladies my age




Meet singles at DateHookup.com, we're 100% free! olx paris rencontres!

DateHookup.com - 100% Free Personals


12/28/2011 6:30:46 PMrencontre incha allah Are their any young independent women on here 

salon job rencontre lyon
Wexford
Ireland
24, joined Dec. 2011


ya me haha

12/28/2011 6:31:53 PMsite de dialogue et de rencontre gratuit Are their any young independent women on here 
rencontre dieulouard mac023
Over 7,500 Posts!! (7,826)
Salem, NH
46, joined Nov. 2011


Why so she can drive and pay for you?

12/28/2011 6:32:28 PMrencontres lattes Are their any young independent women on here 
prostituee casa tater79
Over 10,000 Posts!!! (29,647)
Springfield, IL
38, joined Jun. 2008


you can have.........I don't want the woman who always claims.......I'm independant

12/28/2011 6:34:10 PMsite de rencontre gratuit pour monaco Are their any young independent women on here 

rencontre luffy hancock
Wexford
Ireland
24, joined Dec. 2011


no more like e wud b payin us unless theres thick b*tches out there

12/28/2011 6:34:17 PMprostituée rimini Are their any young independent women on here 
dancinplatypus2
Over 1,000 Posts (1,049)
Greensburg, IN
45, joined Dec. 2011


Quote from lol87:
Its sexy when a girl got her own car and her own money. And im not referring to 40 yr old ladys. Of course they got sum money their old duh lol. This is reffering to ladies my age



The bus boy is back.

12/28/2011 6:35:19 PMcarpe diem rencontres Are their any young independent women on here 

les sites de rencontres gratuits au canada
Wexford
Ireland
24, joined Dec. 2011


y

12/28/2011 6:35:38 PMrencontre avec femme bulgare Are their any young independent women on here 
lol87
Mount Prospect, IL
30, joined Jul. 2008


Quote from dancinplatypus2:
The bus boy is back.


Id rather be a bus boy than look like a tranny. Lol

12/28/2011 6:36:33 PMsite de rencontre gratuit pour sourd muet Are their any young independent women on here 

sites rencontres comparatif prix
Over 4,000 Posts! (5,196)
Long Beach, CA
52, joined Jan. 2011


prostitute sherry rowlands (this post has been flagged as inappropriate, sorry.)

12/28/2011 6:36:47 PMcitations sur des rencontres Are their any young independent women on here 
dancinplatypus2
Over 1,000 Posts (1,049)
Greensburg, IN
45, joined Dec. 2011


My nipples are longer than your d*ck.

12/28/2011 6:37:38 PMmeilleur site rencontre 2010 Are their any young independent women on here 
bez rencontre tica5656
Over 10,000 Posts!!! (10,133)
Tigre
Argentina
36, joined Sep. 2011


Quote from mac023:
Why so she can drive and pay for you?

coming out of jail is a b*tch huh?

12/28/2011 6:39:11 PMcentre international de rencontres mathématiques de luminy Are their any young independent women on here 

rencontres amoureuses saint michel sur orge forum rencontre lille centrale
Over 10,000 Posts!!! (18,547)
Coos Bay, OR
53, joined Aug. 2010


Quote from dancinplatypus2:
My nipples are longer than your d*ck.




12/28/2011 6:40:46 PMespace rencontre de mons Are their any young independent women on here 
site de rencontre a ile de la reunion tater79
Over 10,000 Posts!!! (29,647)
Springfield, IL
38, joined Jun. 2008


Quote from dancinplatypus2:
My nipples are longer than your d*ck.

.
.


OK now you got my un-divided a-tit-tion

Hi TICA



[Edited 12/28/2011 6:43:03 PM ]

12/28/2011 6:41:20 PMsims 3 rencontre Are their any young independent women on here 
lol87
Mount Prospect, IL
30, joined Jul. 2008


Lol i bet u old guys on here just lookin for friendship cuz we all know yall to old to be f**kin

12/28/2011 6:41:48 PMrencontre jennifer aniston et brad pitt Are their any young independent women on here 

site de rencontre des eleveurs
Over 2,000 Posts (3,872)
Bushnell, FL
60, joined Aug. 2011


Quote from dancinplatypus2:
My nipples are longer than your d*ck.








And mine are bigger than his brain.

12/28/2011 6:42:27 PMars rencontres luthiers Are their any young independent women on here 
dancinplatypus2
Over 1,000 Posts (1,049)
Greensburg, IN
45, joined Dec. 2011


Quote from lol87:
Lol i bet u old guys on here just lookin for friendship cuz we all know yall to old to be f**kin



F**kin and f**king well are two different things.


Runt!

12/28/2011 6:42:50 PMrencontre madina Are their any young independent women on here 
site de rencontre guitariste linezha
Over 10,000 Posts!!! (10,293)
Winnie, TX
32, joined Sep. 2011


Photobucket Pictures, Images and Photos

12/28/2011 6:42:58 PMsite de rencontre pour chasseur Are their any young independent women on here 
rencontre real madrid vs barcelone harry76
Over 10,000 Posts!!! (11,112)
Greensburg, IN
59, joined Dec. 2009


Quote from dancinplatypus2:
My nipples are longer than your d*ck.




It's probably true.

12/28/2011 6:46:42 PMpoeme de debut de rencontre Are their any young independent women on here 
tu rencontreras inconnu grand brun filterless1
Over 10,000 Posts!!! (11,195)
Oxnard, CA
42, joined Oct. 2011


I'll take an old guy over you any day!!

And yes I have all my own stuff!!

You are kinda small aren't ya?!

You need a young sugar mama to feed you and change your huggies!

12/28/2011 6:48:51 PMrencontre has Are their any young independent women on here 
lol87
Mount Prospect, IL
30, joined Jul. 2008


Quote from filterless1:
I'll take an old guy over you any day!!

And yes I have all my own stuff!!

You are kinda small aren't ya?!

You need a young sugar mama to feed you and change your huggies!


I know u aint serious wit that jay leno chin. I get girls that u wish u could look like. Dirtbag lol

12/28/2011 6:49:56 PMrencontre oran femmes Are their any young independent women on here 
lol87
Mount Prospect, IL
30, joined Jul. 2008


Quote from filterless1:
I'll take an old guy over you any day!!

And yes I have all my own stuff!!

You are kinda small aren't ya?!

You need a young sugar mama to feed you and change your huggies!


U nowhere near attractive so it blows my mind how ur talking.

12/28/2011 6:50:36 PMnantes rencontres gratuites Are their any young independent women on here 
pour contre rencontres net csm92
Over 10,000 Posts!!! (13,711)
Schertz, TX
25, joined Dec. 2011


If you get "girls" then why would you be on a dating website and having to make this desperate post?

12/28/2011 6:51:05 PMsite de rencontre milieu medical Are their any young independent women on here 
conjugaison rencontrer passé simple petites annonces rencontre mayotte
Over 10,000 Posts!!! (15,270)
Windsor, VA
64, joined Apr. 2011


@ dancinplatypus2

Now, stop that before we all get excited! Although we all know your nipples are larger than his little Pee Pee. Hell, I have fingernails longer than that!

12/28/2011 6:54:49 PMrencontre sexe rueil malmaison Are their any young independent women on here 
lol87
Mount Prospect, IL
30, joined Jul. 2008


Lol rescueranger looks like this one pedophile i seen on tv. Its always old white guys. Did u register as a sex offender yet

12/28/2011 6:56:42 PMprostituees charleville Are their any young independent women on here 
dancinplatypus2
Over 1,000 Posts (1,049)
Greensburg, IN
45, joined Dec. 2011


Quote from lol87:
Lol rescueranger looks like this one pedophile i seen on tv. Its always old white guys. Did u register as a sex offender yet



Post proof or retract.

12/28/2011 6:56:58 PMotto dix prostituée et mutilé de guerre Are their any young independent women on here 

rencontre maghrebine france dating femme roubaix
Over 10,000 Posts!!! (18,547)
Coos Bay, OR
53, joined Aug. 2010


Ranger,

Look out, he's an internet tough guy. You should be skeered.





12/28/2011 6:57:22 PMsalle des rencontres de la victoire compiegne Are their any young independent women on here 

rencontre femmes lorient rencontre marocaines maroc
Over 7,500 Posts!! (9,948)
Sedona, AZ
53, joined Dec. 2009


40 is not old it's pretty young ha ha ha!

12/28/2011 6:58:51 PMmeilleur site de rencontre tarif Are their any young independent women on here 
application rencontres gay prostitute dating site
Over 10,000 Posts!!! (15,270)
Windsor, VA
64, joined Apr. 2011


I thought they ran all the queers out of Illinois! I guess Obama let them back in. I suppose your last asskicking on here wasn't enough for you, you want more? You're not only a dumbass, you're a STUPID dumbass.

12/28/2011 6:58:55 PMvivastreet rencontre aube Are their any young independent women on here 
agence rencontre ottawa linezha
Over 10,000 Posts!!! (10,293)
Winnie, TX
32, joined Sep. 2011


Posting in this thread is similar to debating with a rabid bunny rabbit.

Nothing you say, will matter, and the bunny will attack, yet you will find it cute/funny with every attempt.

12/28/2011 6:59:51 PMrencontre pays de la loire Are their any young independent women on here 

quand on rencontre une ex club de rencontre nc
Over 10,000 Posts!!! (18,547)
Coos Bay, OR
53, joined Aug. 2010




12/28/2011 7:00:28 PMcercle international de rencontres philatéliques Are their any young independent women on here 
chat qui rencontre un autre chat expression ecrite sur rencontre
Over 10,000 Posts!!! (15,270)
Windsor, VA
64, joined Apr. 2011


I have shit and flushed something more inteligent than this moron.

12/28/2011 7:01:24 PMrencontre bort les orgues Are their any young independent women on here 
lol87
Mount Prospect, IL
30, joined Jul. 2008


Quote from rescueranger245:
I thought they ran all the queers out of Illinois! I guess Obama let them back in. I suppose your last asskicking on here wasn't enough for you, you want more? You're not only a dumbass, you're a STUPID dumbass.


Just look at u. Lol i feel srry for u. I bet i message girls and they laugh and never respond to u. Thays y u mad at me. Blame time you old fart lol

12/28/2011 7:02:21 PMla rencontre de zac et vanessa Are their any young independent women on here 
lol87
Mount Prospect, IL
30, joined Jul. 2008


And stans his lil bingo buddy. Lol yall old ppl make me laugh

12/28/2011 7:03:03 PMprostituee levallois perret Are their any young independent women on here 

rencontre femme tamoul
Albuquerque, NM
29, joined Aug. 2011


You do you know being crude gets you no points with any decent women yeah? Then why let yourself look like such an a** right now lol because that's reeeeeaaaaaalllllllllllly unattractive.

12/28/2011 7:03:33 PMarts et rencontres nomades dax Are their any young independent women on here 
rencontre femme hippie fun2bchattin
Over 10,000 Posts!!! (19,959)
Hedgesville, WV
50, joined Feb. 2011


Quote from dancinplatypus2:
My nipples are longer than your d*ck.
Omfg! Now that was funny!

12/28/2011 7:05:46 PMrencontre assurance affinitaire Are their any young independent women on here 
lol87
Mount Prospect, IL
30, joined Jul. 2008


Stans his lil gay bingo buddy lmao

12/28/2011 7:08:13 PMc est quoi une prostituée qui fait un régime Are their any young independent women on here 

konjugierte form von rencontre rencontre bellac
Over 10,000 Posts!!! (20,199)
Easley, SC
65, joined Jan. 2010


Quote from lol87:
Lol i bet u old guys on here just lookin for friendship cuz we all know yall to old to be f**kin


I just had this strange sensation that you could actually be one of my sperm cells that got away 25 years ago. Wass yo mama name, boy?

12/28/2011 7:09:08 PMrencontre benoit 16 et pape françois Are their any young independent women on here 
rso rencontre stade ovalie filterless1
Over 10,000 Posts!!! (11,195)
Oxnard, CA
42, joined Oct. 2011


Lmfao!!!

This guy is for real!!! Straight out of 16 candles!!!!

Ok long duck dong, keep talking you making me waugh weally haurd wight now!!!!


You funny little man!

12/28/2011 7:09:28 PMchat sexe loos Are their any young independent women on here 

rencontre et culture rennes service de rencontre montreal
Over 10,000 Posts!!! (18,547)
Coos Bay, OR
53, joined Aug. 2010


OP, I'd be surprised if you make it to 30.

Your ignorance is legendary in these fora. You should just delete. You have nothing intelligent to say. You simply play an age card and think you have won something. You have nothing.

Now, go clean the bathrooms, somebody puked on the floor and your break time is over. I need you to work and pay taxes for my retirement.

You can claim whatever you want, the more shit that falls out of your mouth, the more you prove just exactly what kind of loser you are.

You will someday flip this shitty attitude at someone who will not back down, will enjoy stomping you into a grease stain, and will destroy whatever 'fighting career' you think you have.

I can tell, you're small, in all ways.

Oh, and kindly f**k off. This old man would hand you your a** in less than 4 seconds. I'll even cover your ER bill. I don't give a shit what kind of training you 'think' you have.

12/28/2011 7:11:30 PMsite rencontre oujda Are their any young independent women on here 
rencontre landes pays basque rencontrer des gens à new york
Over 10,000 Posts!!! (34,814)
Point Pleasant Beach, NJ
69, joined Jul. 2007


I know you expressed in a goofy way---let me clarify it for you---this should explain it to the women who read it
---what you want is a girl that is educated, has a good job and knows how to pay her bills on time and maybe still--save some money for her future. This is a woman who is SMART---MATURE---STABLE---GROUNDED---and probably a very good person to talk to. The big question is----are Y O U a smart--educated--mature--stable and grounded young man?? Do you have all the respect and courage to keep a nice girl??



[Edited 12/28/2011 7:13:23 PM ]

12/28/2011 7:12:28 PMsite de rencontre partenaire de voyage Are their any young independent women on here 
prostituee bezocht csm92
Over 10,000 Posts!!! (13,711)
Schertz, TX
25, joined Dec. 2011


Just to tell you OP, all of your posts are linked to your profile for anyone to read and see the real a** you are so good luck getting any dates.

12/28/2011 7:13:31 PMlieu rencontre rennes Are their any young independent women on here 

les rencontres wikipedia
Over 2,000 Posts (3,872)
Bushnell, FL
60, joined Aug. 2011


Quote from begbear1952:
I just had this strange sensation that you could actually be one of my sperm cells that got away 25 years ago. Wass yo mama name, boy?



You seem to nice to have spawned such a pathetic little runt like that. Please say it ain't so!

12/28/2011 7:14:01 PMla vie est rencontre Are their any young independent women on here 
lol87
Mount Prospect, IL
30, joined Jul. 2008


rencontres amoureuses les ulis (this post has been flagged as inappropriate, sorry.)

12/28/2011 7:14:01 PMcomment conjuguer le verbe rencontrer Are their any young independent women on here 
youngdove99
Tellico Plains, TN
62, joined Dec. 2011


No but there's some old independent women on here that knows how to spell and count .

12/28/2011 7:15:03 PMroemeense turnster wordt prostituee Are their any young independent women on here 
lol87
Mount Prospect, IL
30, joined Jul. 2008


Quote from csm92:
Just to tell you OP, all of your posts are linked to your profile for anyone to read and see the real a** you are so good luck getting any dates.


Look lil punk u think i care? I dont depend on this to get p*ssy u f**kin clown.

12/28/2011 7:16:58 PMfemme bastia Are their any young independent women on here 
lol87
Mount Prospect, IL
30, joined Jul. 2008


Quote from havnfun57:
You seem to nice to have spawned such a pathetic little runt like that. Please say it ain't so!


Lol y u so mad u lil tranny. Am i makin fun of ur lil online freinds lmao

12/28/2011 7:17:27 PMemo blog rencontre Are their any young independent women on here 
prostituee romans sur is ere rencontre des grands chefs
Over 10,000 Posts!!! (15,270)
Windsor, VA
64, joined Apr. 2011


Damn, NOW I have these morons sending me messages.

12/28/2011 7:17:55 PMrencontres petites annonces arlon Are their any young independent women on here 
lol87
Mount Prospect, IL
30, joined Jul. 2008


Quote from begbear1952:
I just had this strange sensation that you could actually be one of my sperm cells that got away 25 years ago. Wass yo mama name, boy?


Dont make me bang ur mom and give that old skank a heart attack

12/28/2011 7:22:39 PMrencontre air chaud et air froid Are their any young independent women on here 
site de rencontre gratuit non payant oulfa soiree rencontres metz
Over 10,000 Posts!!! (15,270)
Windsor, VA
64, joined Apr. 2011


He's sucsessful, meaning he no longer cleans the toilet. He now only has to mop the floor.

12/28/2011 7:23:00 PMclub rencontres amicales paris Are their any young independent women on here 
lol87
Mount Prospect, IL
30, joined Jul. 2008


Quote from ndaknow66:
Most wannabe gangbangers want a girl to drive them.

The punk needs to get a job.



Lol i own 2 cars. U hate that u had to work in mcdonalds just to drive the piece of shit i got but when u see a young man in a 60,000 dollar car u get mad. Awwww poor old fuk had to work all his life just for that old station wagon lol

12/28/2011 7:23:07 PMrencontres handicapés Are their any young independent women on here 

prostitute near kirksville mo site de rencontre personne vih
Over 10,000 Posts!!! (18,547)
Coos Bay, OR
53, joined Aug. 2010


Pathetic little loser from the projects. Didn't daddy pay enough attention to you? Did you even know him? And to think that you were the result of the strongest swimmer!

The only p*ssy you get, you pay in cash. We already got that figured. Typical latino bravado. All balls, no brains.

Not mad, mildly amused watching you dig yourself a nice little hole. Remember to crawl in and pull the dirt in after you.



IF... This is what we have to look forward to as the future of our country! This is the mentality that will eventually hold public office! Then I submit the OP as proof of the Decline Of Western Civilization and the dumbing down of America in general. We are F**KED!


Am I scaring you yet?

12/28/2011 7:23:43 PMrencontre vin naturel grenoble Are their any young independent women on here 
lol87
Mount Prospect, IL
30, joined Jul. 2008


Quote from ndaknow66:
Most wannabe gangbangers want a girl to drive them.

The punk needs to get a job.


U need to get a job. Ask cousin apu to hook u up sellin donuts

12/28/2011 7:24:17 PMsamantha oups rencontre ses beaux parents Are their any young independent women on here 
rencontre du 13eme type filterless1
Over 10,000 Posts!!! (11,195)
Oxnard, CA
42, joined Oct. 2011


Hey OP can you come mow my lawn?? Your uncle and cousins just keep passing out on the side walk!

12/28/2011 7:24:51 PMprostituees lens Are their any young independent women on here 
forum notation prostituée rencontre nocturne lisa renee jones ebook gratuit
Over 10,000 Posts!!! (34,814)
Point Pleasant Beach, NJ
69, joined Jul. 2007


You own 2 cars?? Both them Puerto Rican specials---dead batteries---no gas---hoods up and blocking the street??

12/28/2011 7:25:22 PMrencontre est Are their any young independent women on here 

site de rencontre très haut de gamme
Over 2,000 Posts (3,872)
Bushnell, FL
60, joined Aug. 2011


If your so successful LIL MAN, what are you doing on a free dating site? You're not as successful as you think

12/28/2011 7:26:02 PMprostituee saint maximin Are their any young independent women on here 
lol87
Mount Prospect, IL
30, joined Jul. 2008


Filter u look used up. Look like u got alot miles on u lol

12/28/2011 7:26:21 PMrencontre tintigny Are their any young independent women on here 
prostitute who was accused les sites de rencontres francais
Over 10,000 Posts!!! (34,814)
Point Pleasant Beach, NJ
69, joined Jul. 2007


He's from Mount Prospect--where the Blues Brothers bought that old police car--with cop shocks and the 440 plant.

12/28/2011 7:27:11 PMrencontres net 2010 Are their any young independent women on here 
rencontre femme sexe villeneuve sur lot csm92
Over 10,000 Posts!!! (13,711)
Schertz, TX
25, joined Dec. 2011


Quote from lol87:
Look lil punk u think i care? I dont depend on this to get p*ssy u f**kin clown.


Want to be kind enough to tell me your reasoning for being on this site then?

12/28/2011 7:27:47 PMsite de rencontre peche Are their any young independent women on here 
lol87
Mount Prospect, IL
30, joined Jul. 2008


Lol havnfun ur 54! Dont u think if ur old a** hasnt found a man by now i should give up. No pic either i wonder why lol. Shes lookin for a man whos not interested in looks

12/28/2011 7:27:59 PMsite de rencontre pour francais converti Are their any young independent women on here 
rencontre chat love easy rencontres mac023
Over 7,500 Posts!! (7,826)
Salem, NH
46, joined Nov. 2011


Op is an ass. Just mad at the world cause his misfortune is pleasure